روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹

نجات گردشگران شیرازی از غرق‌شدگی در ساحل «جزیره شمالی» گناوه

رئیس هلال احمر گناوه گفت: ۴ گردشگر شیرازی از غرق شدگی در ساحل «جزیره شمالی» شهرستان گناوه با تلاش امدادگران هلال احمر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۸۶۴۶

نجات گردشگران شیرازی از غرق‌شدگی در ساحل «جزیره شمالی» گناوه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سیف‌الله غلامی با اشاره به حادثه مفقودی چهار شناگر شیرازی در روستای جزیره شمالی گناوه اظهار داشت: طی مراجعه حضوری به محل استقرار خانه هلال جزیره شمالی، گزارش مفقودی چهار نفر گردشگر اهل شیراز دریافت شد.

رئیس هلال احمر گناوه افزود: مسئول خانه هلال جزیره شمالی گناوه ضمن فراخوان امدادگران و هماهنگی با دهیاری روستا جهت عملیات جستجو و نجات افراد حادثه‌دیده اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه به‌دلیل با‌تلاقی بودن خور روستای جزیره شمالی و عدم آشنایی افراد حادثه‌دیده با فن شنا، چهار نفر از گردشگران اهل شیراز در شرایط جزر دریا از قسمت کم عمق عبور کرده و به سمت مقابل می‌روند و بعد از گذشت مدت زمانی دریا در شرایط مد قرار می‌گیرد.

غلامی ادامه داد: این افراد با توجه به تاریکی هوا و عمق آب توان عبور از عرض محل را نداشتند که با حضور به موقع امدادگران خانه هلال روستای جزیره شمالی و سایر افراد روستا، حادثه دیدگان از خطر غرق‌شدگی نجات و با سلامتی کامل به ساحل منتقل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار