۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

استفاده بیش از ۱۶ هزار نفر از اسکله‌های گردشگری خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از زمان شروع طرح نوروزی (۲۴ اسفندماه پارسال) تاکنون ۱۶ هزار و ۳۶۹ نفر از اسکله‌های گردشگری بندر و دریانوردی خرمشهر در رودخانه کارون استفاده کردند.
کد خبر: ۹۸۶۳۶

استفاده بیش از ۱۶ هزار نفر از اسکله‌های گردشگری خرمشهر


به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بندرو دریانوردی خرمشهر، علی عسکری در گفت‌وگوی رسانه‌ای با تأکید بر اینکه طرح سفر‌های دریایی نوروزی تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، افزود: محدوده طرح ایمنی سفر‌های نوروزی در رودخانه کارون از ابتدا دهانه کارون (نقطه اتصالی به اروندرود) تا انتهای پل آزادی خواهد بود.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناور‌ها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در خرمشهر است.
عسکری بیان کرد: هشت پست اسکله در چهار نقطه رودخانه کارون، در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی شهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی توسط بندر خرمشهر ساخته شده است.
وی پیش بینی کرد تا پایان طرح نوروزی، شمار بازدید کنندگان از اسکله‌های گردشگری آبی به بیش از ۳۰ هزار گردشگر برسد.
به گزارش مانا، گردشگری آبی و دریایی یکی از جاذبه‌های مهم شهر‌های بندری خرمشهر و آبادان است و هرساله در ایام نوروز، اسکله‌های گردشگری میزبان شمار زیادی از گردشگران از سراسر کشور است.
همچنین روزانه تعداد زیادی از کاروان‌های راهیان نور از اسکله گردشگری اروندکنار برای گشت‌های دریایی در اروندرود استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار