۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

امدادرسانی به ۲ خدمه یک شناور در ساحل بوشهر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به دو خدمه شناور بارج مسطح در سواحل بوشهر با موفقیت اجرا شد.
کد خبر: ۹۸۶۳۱

امدادرسانی به ۲ خدمه یک شناور در ساحل بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احسان گلستانی با اشاره به امدادرسانی به حادثه‌دیده‌ها در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار یک شناور بارج به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر پاره شدن طناب یدک کش بر اثر توفان، رها شدن بارج و عدم کنترل آن، پس از هماهنگی لازم شناور هادی ۶ به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه شناور بارج به همراه دو خدمه به گل نشسته بود گفت: این شناور به دلیل کم بودن عمق آب دریا امکان تردد نداشت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه تیم واکنش سریع بندر با یک فروند قایق موتوری جهت نجات دو نفر خدمه مستقر بر روی بارج به موقعیت اعزام و اقدام به نجات خدمه کرد.

وی یادآور شد: با اتمام عملیات نجات، تیم واکنش سریع به اسکله پایانه مسافربری دریایی بندر بوشهر رسید تا پس از بهبود شرایط نسبت به خارج کردن شناور به گل نشسته اقدام شود.

گلستانی تاکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار