۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

متوقف شدن تفریحات دریایی در استان بوشهر

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی در استان بوشهر گفت: در این راستا تفریحات دریایی در سواحل استان تا پایان این هشدار ممنوع است.
کد خبر: ۹۸۶۲۳

متوقف شدن تفریحات دریایی در استان بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  کوروش دهقان با بیان اینکه سازمان هواشناسی سرعت وزش باد در استان بوشهر به ویژه بر روی دریا تا ۷۰ کیلومتر در ساعت اعلام کرده است اظهار داشت: در این شرایط ارتفاع موج دریا در خلیج فارس تا ۳ متر افزایش می‌یابد که برای تفریحات دریایی خطرناک است.

مدیرکل بحران استان بوشهر از متوقف شدن فعالیت تفریحات دریایی در تمام سواحل استان خبر داد و بیان کرد: به سبب شرایط نامساعد جوی از امروز تا پایان ۸ فروردین تمام تفریحات دریایی از جمله قایق‌سواری، شنا، استفاده از جت اسکی در طول ساحل استان بوشهر ممنوع است و دریابست اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر اظهار داشت: بر این اساس از امروز تا ۸ فروردین سواحل استان بوشهر و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

دهقان از آماده‌باش ستاد بحران استان بوشهر و دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در استان بوشهر ثبت و گزارش نشده است و همه دستگاه‌های امدادی در حال خدمات‌رسانی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار