۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰

آماده شدن ۲۵ کشتی و لنج برای تفریحات دریایی در استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به استان گفت: یکی از اهداف مهم مسافران در ایام نوروز استفاده از ظرفیت گردشگری دریایی است که در این راستا تاکنون ۲۵ کشتی و لنج در امر تفریحات دریایی در استان بوشهر آماده شده است.
کد خبر: ۹۸۶۰۵

آماده شدن ۲۵ کشتی و لنج برای تفریحات دریایی در استان بوشهر

اسماعیل سجادی‌منش در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر یکی از مقاصد مهم مسافران در ایام نوروز را سواحل استان بوشهر دانست و اظهار داشت: استان بوشهر در حاشیه خلیج فارس طولانی‌ترین ساحل را به طول بیش از ۹۷۰ کیلومتر دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح گردشگری دریایی ویژه عید نوروز در بنادر این استان خاطرنشان کرد: در این ارتباط تمامی تمهیدات مورد نیاز برای سفری ایمن و خاطره‌انگیز تدارک دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه تا دو روز آینده با توجه به مواج شدن خلیج فارس گشت دریایی تفریحی ممنوع شده است گفت: در این ایام با هدف تأمین ایمنی تردد‌ها و امدادرسانی به گردشگران دریایی گروه‌های امداد و نجات دریایی استان بوشهر در آمادگی کامل قرار گرفتند.

سجادی‌منش با اشاره به  گردشگری دریایی در نوار ساحلی استان بوشهر ادامه داد: نوروز گذشته ۱۷ لنج و کشتی در امر گشت دریایی همکاری می‌کردند که امسال تاکنون ۲۵ کشتی و لنج در امر تفریحات دریایی آماده شده است.

وی اظهار کرد: با توجه فراهم شدن زیرساخت‌های لازم انتظار می‌رود مسافران در نوار ساحلی خلیج فارس لحظات شیرین و خاطره‌انگیزی را ثبت کنند.

برچسب ها: گردشگری لنج بوشهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار