۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

طرح ایمنی سفر‌های نوروزی بندر خرمشهر آغاز شد

در آستانه سال جدید و آغاز سفر‌های نوروزی، بندر خرمشهر با برگزاری مانور دریایی اطفا حریق و تفحص و نجات، آمادگی خود را برای آغاز طرح ایمنی سفر‌های نوروزی سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.
کد خبر: ۹۸۵۸۸

طرح ایمنی سفر‌های نوروزی بندر خرمشهر آغاز شد

به گزارش مانا، علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در جریان برگزاری مانور دو منظوره آدم به دریا و اطفاء حریق در رودخانه کارون، اظهار داشت: مانور اطفاء حریق و تفحص و نجات در واقع آغاز عملیات طرح ایمنی سفرهای نوروزی در محدوده رودخانه کارون خرمشهر بود که در جریان این مانور آتش سوزی شناور و همچنین شبیه سازی به آب‌اندازی و نجات چهار نفر انجام شد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه به تشریح جزئیات طرح ایمنی سفرهای نوروزی پرداخت و گفت: این طرح از ۲۴ اسفند‌ماه آغاز و تا ۲۴ فروردین سال آینده در محدوده رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی (قدیم) انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در قالب این طرح هفت فروند شناور ناجی و حدود ۵۰ نفر بازرس در این ایام در محدوده طرح، برای اطمینان از ایمنی سفرهای نوروزی مستقر خواهند شد.

عسکری خاطرنشان کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار