روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان گفت: در این راستا با افزایش شدت وزش باد ارتفاع موج دریا در خلیج‌فارس به حدود ۲ متر می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۳۵۸

صدور هشدار دریایی سطح زرد در نوار ساحلی استان بوشهر

فرج‌الله شکوهی پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در روز‌های چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا با افزایش سرعت وزش باد تا ۴۰ کیلومتر در ساعت هشدار دریایی سطح زرد صادر شده است.

وی با بیان اینکه هشدار دریایی سطح زرد تا ۲۷ بهمن در نوار ساحلی استان بوشهر ادامه دارد گفت: ارتفاع موج دریا تا حدود ۲ متر در خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر منطقه اثر هشدار دریایی سطح زرد را سواحل و فراساحل استان بوشهر اعلام و تصریح کرد: در این شرایط جوی باید از تردد دریایی با شناور سبک از جمله قایق تفریحی و صیادی در نوار ساحلی استان بوشهر پرهیز شود.

شکوهی‌پور اختلال در فعالیت‌های دریایی خلیج فارس و خطر غرق شدن را از مخاطرات هشدار دریایی سطح زرد دانست و افزود: باید در این شرایط تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار