روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

امدادرسانی پزشکی در آب‌های بوشهر و دیر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دو عملیات امداد پزشکی به شناور‌های صیادی و خدماتی در آب‌های بنادر بوشهر و دیر با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۸۳۵۷

امدادرسانی پزشکی در آب‌های بوشهر و دیر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احسان گلستانی با اشاره به عملیات امدادرسانی در خلیج‌فارس از طریق بنادر استان بوشهر اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار موتورلنج صیادی به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور هادی ۶ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور هادی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار آن را به آمبولانس مستقر در اسکله بوشهر تحویل داد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از اعلام اضطرار شناور تانکر "سودا" به مرکز جستجو و نجات دریایی دیر مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی در ادامه با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار آن را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیر تحویل داد.

گلستانی افزود: از دریانوردان انتظار می‌رود با اجتناب از دریاروی در شرایط نامساعد جان خود را به مخاطره نیندازند و همچنین در صورت نیاز به تردد ضروری در شرایط نامساعد، رعایت نکات ایمنی را به طور تمام و کمال مدنظر قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار