۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

امدادرسانی پزشکی به خدمه مصدوم یک شناور در بندر عسلویه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور "آیمو" در خلیج فارس با شناور ناجی ۲۰ در عسلویه با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۸۲۲۰

امدادرسانی پزشکی به خدمه مصدوم یک شناور در بندر عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احسان گلستانی با بیان اینکه خط تلفنی امدادی ۱۵۵۰ به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی استان بوشهرمتصل است اظهار کرد: پس از دریافت پیام اضطرار و موقعیت شناور، با استفاده از شناور‌های ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، امداد رسانی به دریانوردان و شناور‌های مورد نظر در خلیج فارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به امدادرسانی به خدمه یک شناور در خلیج فارس گفت: در این راستا پس از دریافت پیام امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور "آیمو" در خلیج فارس با موفقیت انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر عسلویه مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۰ به موقعیت اعزام شد.

گلستانی بیان کرد: شناور ناجی ۲۰ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم آن را به آمبولانس مستقر در اسکله عسلویه تحویل داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار