هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

کشف ۹۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از دو شناور در استان بوشهر

جانشین مرزبانی استان بوشهر از توقیف ۲ فروند شناور با کشف ۹۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۴۸

کشف ۹۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از دو شناور در استان بوشهر

سرهنگ غلامرضا محقق در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های مرزبانی در تمام شبانه‌روزی تردد همه شناور‌های تجاری، صیادی و دیگر کشتی‌ها رصد و پایش می‌کنند اظهار داشت: در این راستا مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان ضمن رصد، با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

وی از شناسایی دو شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: با هوشیاری مرزبانان حین نظارت بر تخلیه شناورها، دو فروند شناور باری حامل انواع کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.

جانشین مرزبانی استان بوشهر افزود: در بررسی شناور‌های توقیفی، تعداد ۱۱ دستگاه موتور دیزل، ۱۰۰ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۱۸۲ طاقه پارچه، یک‌هزار و ۵۰۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل، یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک که فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی بودند کشف شد.

سرهنگ محقق ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را برابر نظریه کارشناسان ۹۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر نوار ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالا قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار