روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

برگزاری مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفا حریق انبار روباز در بندر گناوه

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه از برگزاری مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق انبار روباز در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۸۰

برگزاری مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفا حریق انبار روباز در بندر گناوه

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار با اشاره به اجرا مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفا حریق انبار روباز در بندر گناوه اظهار کرد: سناریو این مانور آتش‌سوزی در کالا‌های حریق بود که تیم‌های آتش نشان در کمترین زمان ممکن با حضور در محل عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در ادامه پس از حصول اطمینان از عدم وجود شعله و برگشت حریق عملیات خاتمه و نیرو‌های عملیاتی به ایستگاه بازگشتند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه ادامه داد: واحد‌های ایمنی و آتش نشانی بندر گناوه، اچ. اس. ای، یگان حفاظت، امور بندری، اتفاقات، شرکت بندرسازان و تجهیزات ۷ واحد شرکت کننده در مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفا حریق انبار روباز در بندر گناوه بودند.

وی یادآور شد: این مانور با هدف بالا بردن توان جسمانی و عملیاتی نیرو‌های آتش‌نشانی هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی در محوطه‌های بندری، ارزیابی توان و دانش تخصصی پرسنل آتش نشانی و مشارکت واحد‌های مختلف مرتبط بندری در امر اطفا حریق برگزار شد.

جوکار ادامه داد: افزایش سرعت واکنش در شرایط اضطراری و ایجاد هماهنگی با واحد‌های عملیاتی و نیرو‌های همکار از دیگر اهداف مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفا حریق انبار روباز در بندر گناوه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار