۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

کشف بیش از ۳ تن آبزی از یک شناور ترالر در بوشهر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر با اشاره به تشدید برخورد با فعالیت صید و صیادی غیر مجاز از توقیف یک لنج صیادی ترالر و کشف بیش از سه تُن آبزی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۳۷

کشف بیش از ۳ تن آبزی از یک شناور ترالر در بوشهر

سرهنگ عبدالکریم غلامی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به تلاش پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر در مقابله با صید غیرمجاز در خلیج فارس اظهار داشت: اکیپ یگان حفاظت منابع آبزیان در گشت شبانه، بازدید و کنترل اسکله صیادی جلالی شهرستان بوشهر به یک فروند لنج صیادی که در حال تخلیه صید در ساعت غیرقانونی بوده است مشکوک و بلافاصله عوامل این یگان به شناور نزدیک و پس از بررسی انجام شده و با همکاری کارشناسان شیلات استان بوشهر مشخص شد که این لنج صیادی از روش صید ترال استفاده کرده است.

وی ادامه داد: بلافاصله این شناور متخلف توقیف و دستور تشکیل پرونده تخلفاتی برای این شناور صادر شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر همچنین در رابطه با کشفیات این شناور خاطرنشان کرد: از این شناور متخلف بیش از سه تُن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع ماهیان کشف و به نفع دولت مصادره شد.

سرهنگ غلامی در پایان افزود: ایجاد فضای امن و صید پایدار برای صیادان قانونمند و ایجاد ناامنی برای صید غیر‌مجاز و افراد سودجو از اهداف پرسنل یگان حفاظت منابع شیلات بوشهر است که در این راه با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار