روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

اختصاص ۵۱ میلیارد تومان برای توسعه طرح‌های صیادی و آبزی پروری در بوشهر

مدیر کل شیلات استان بوشهر گفت: بیش از ۵۱.۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها و توسعه زیرساخت‌های امور صیادی و آبزی پروری در بوشهر تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۷۸۲۸

اختصاص ۵۱ میلیارد تومان برای توسعه طرح‌های صیادی و آبزی پروری در بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عقیل امینی در حاشیه بازدید از اراضی پرورشی میگو استان بوشهر یکی از ظرفیت‌های این استان را تولید آبزیان و صید و صیادی دانست و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شیلاتی در استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

وی در ارتباط با میزان اعتبار مصوب شده سال جاری افزود: به منظور تأمین اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای و همچنین احداث و تکمیل زیرساخت‌های صیادی و آبزی پروری ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری برای شیلات استان بوشهر مصوب شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: این اعتبارات به‌منظور پروژه‌های بهسازی بنادر صیادی در استان بوشهر، ایجاد زیرساخت‌های مجتمع آبزی پروری در استان، طرح ساماندهی مراکز کوچک ماهیگیری، صید و صیادی در آب‌های داخلی و ساحلی بوشهر و همچنین تعمیر و تجهیز ساختمان‌های اداری شیلات استان مصوب شده است.

امینی به افزایش ۱۵۰ درصدی این اعتبارات مصوب امسال نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود: میزان اعتبار مصوب سال گذشته ۲۰.۶ میلیارد تومان بوده که حدود ۷۵ درصد از این اعتبار تخصیص یافت.

وی همچنین در ارتباط با تخصیص اعتبارات مصوب امسال گفت: تا پایان امسال میزان تخصیص این اعتبارات برای توسعه زیرساخت‌های شیلات مشخص می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار