هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر تا دوم آذر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در نوار ساحلی استان گفت: تا دوم آذر ماه ضمن افزایش شدت وزش باد ارتفاع موج دریا در خلیج‌فارس به حدود ۳ متر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۷۶۱۱

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر تا دوم آذر

فرج‌الله شکوهی پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از افزایش سرعت وزش باد شمال غربی و ارتفاع موج خلیج فارس در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج دریا خلیج‌فارس هشدار دریایی سطح نارنجی از امروز تا دوم آذر ماه در نوار ساحلی استان بوشهر صادر شد.

وی افزایش سرعت وزش باد تا ۵۰ کیلومتر در ساعت را از مخاطرات هشدار دریایی سطح نارنجی دانست و بیان کرد: در این شرایط جوی ارتفاع موج دریا تا حدود ۳ متر در خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر منطقه اثر هشدار دریایی سطح نارنجی را سواحل و فراساحل استان بوشهر اعلام و تصریح کرد: در این شرایط جوی باید از خروج شناور‌های سبک از جمله قایق‌های تفریحی و صیادی از اسکله‌ها جلوگیری شود.

شکوهی‌پور اختلال در فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، خطر غرق شدن را از مخاطرات هشدار دریایی سطح نارنجی دانست و افزود: باید در این شرایط تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار