۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

صدور ۱۴ موافقت اصولی احداث اسکله تفریحی در مازندران

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از صدور ۱۴ موافقت اصولی احداث اسکله تفریحی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۲۳

صدور ۱۴ موافقت اصولی احداث اسکله تفریحی در مازندران

حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه توریسم دریایی به عنوان نخستین اولویت توسعه استان معرفی شده است، لذا از تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این صنعت حمایت می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، ادامه داد: در این راستا ۱۴ موافقت اصولی جهت ایجاد اسکله تفریحی صادر شده است.

به گفته وی، این موافقتنامه‌ها در سه ماه اخیر صادر شده‌اند و مقرر شده جهت حمایت بیشتر از سرمایه گذاران پروانه بهره برداری پروژه‌ها نیز صادر شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر پروژه‌های توریسم دریایی مذکور در غرب استان واقع شده‌اند، گفت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های رامسر، تنکابن، نوشهر و ساری اجرایی می‌شوند.

این مقام مسئول در استان مازندران تاکید کرد: با بهره برداری از ۱۴ اسکله تفریحی در استان مازندران و به دنبال آن به کارگیری انواع شناور‌های تفریحی و اتوبوس‌های دریایی در نوار ساحلی دریای خزر باعث تحول بزرگ در گردشگری دریایی استان و کشور خواهد شد.

به گفته وی، در بازدید روز گذشته معاون گردشگری کشور از پروژه‌های استان مازندران، احداث این اسکله‌های تفریحی مورد توجه ایشان واقع شد و به طور قطع این پروژه‌ها تحت حمایت کامل وزارت میراث فرهنگی نیز خواهند بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار