۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

همایش اقتصاد و توسعه دریامحور در بندرعباس برگزار می‌شود

همایش اقتصاد و توسعه دریامحور در بندرعباس برگزار می‌شود
دومین دوره همایش ملی مدیریت‌راهبردی، اقتصاد و توسعه دریامحور در بندرعباس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۴۳۴

به گزارش مانا، این همایش در راستای ایجاد زمینه و بستری مناسب برای جهت دهی به تلاش‌های اساتید، محققین، مدیران و دانشجویان و همچنین در جهت کمک به بهبود مدیریت و حل مسایل مدیریتی و شناخت مسائل و چالش‌های حوزه مدیریت، توسعه و اقتصاد کشور و استان هرمزگان در  تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه سال‌جاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

محور‌های ویژه این همایش شامل «نقش صنعت در توسعه دریا محور»، «مدیریت و اقتصاد دریا محور»، «نقش مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی در توسعه دریامحور» خواهند بود.

 «مدیریت بازرگانی و مدیریت آموزشی»، «جایگاه استاندارد در مدیریت و توسعه اقتصادی»، «مدیریت تولید، فرایند و عملیات»، «مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی»، «مدیریت سیستم اطلاعاتی کسب و کار و فناوری اطلاعات»، «اقتصاد دانش بنیان و نوآوری»، «مدیریت کسب و کار و کارآفرینی»، «مدیریت مسئولیت‌های اجتماعی»، «مدیریت و توسعه صنایع دریا محور»، «مدیریت مالی و سرمایه گذاری»، «مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی»، «مدیریت دانش»، «نقش شیلات در توسعه دریا محور» و «نقش گردشگری در توسعه دریامحور» از سایر محور‌های این همایش به شمار می‌روند.

 پذیرش مقاله برای این همایش از اواسط آبان ماه و از طریق سایت رسمی همایش medconference.ir، آغاز و تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار