۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

۴۰ هزار تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر از افزایش ۳ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر دیر خبر داد و گفت: در شهریور ماه امسال نزدیک به ۴۰ هزار تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شده است.
کد خبر: ۹۷۲۳۹

۴۰ هزار تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، راحله پورمحمد با بیان اینکه در نیمه نخست امسال در مجموع ۲۰۲ هزار و ۱۰۹ تُن کالای نفتی و غیرنفتی در بندر دیر تخلیه و بارگیری شده است اظهار داشت: عمده محصولات تخلیه و بارگیری شده در بندر دیر مربوط به کالا‌های غیرنفتی و مقصد بیشترین صادرات این بندر نیز همچنان کشور قطر است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر با بیان اینکه در شهریور ماه امسال نزدیک به ۴۰ هزار تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد گفت: این میزان تخلیه و بارگیری کالا در مقایسه با شهریورماه سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: میزان ترانزیت این بندر نیز در شهریورماه ۷۳۲ تن گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی نشان می‌دهد.

پورمحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر اکنون ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سرعت احداث آن اکنون مطلوب ارزیابی شده است.

وی افزود: از این چهار پست اکنون یک پست در مرحله بلوک چینی و سه پست دیگر در مرحله لایروبی قرار دارد و پیش بینی شده این پروژه در سال جدید به بهره برداری برسد که می‌تواند نقش قابل توجهی برای رونق بندر دیر ایفا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار