۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

آغاز برگزاری پویش کشتی آبی برای خانواده بزرگ دریانوردان

آغاز برگزاری پویش کشتی آبی برای خانواده بزرگ دریانوردان
پویش کشتی آبی برای خانواده بزرگ دریانوردان از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته جهانی دریانوردی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۱۶۶

مانا: این پویش رقابت آثار ارسالی خانواده بزرگ کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های فیلم کوتاه، عکس، نقاشی، خاطره و شعر با موضوع « خانواده، زندگی، دریا» است. برای ساخت فیلم و تولید اثر و شرکت در بخش رقابتی پویش محدودیتی وجود ندارد. همه آثار باید در قالب فایل در سایت، بارگذاری شوند. آسان بگیرید و پس از آگاهی، کار خود را شروع کنید. اگر هنرمند هستید، از تجربیات خود برای ساخت اثر جدید استفاده کنید. اگر هم تجربه تولید هنری ندارید، ولی اشتیاق دارید اولین اثر خود را بسازید، زودتر دست به کار شوید.  محدودیتی در ساخت و ارسال اثر وجود ندارد. هر تعداد اثر که بسازید، ما از آن استقبال می کنیم.

در زمان مهلت ارسال آثار (8 مهر تا 30 دی) در سایت به نشانی www.Blueship.ir ثبت نام کنید و آثار خود را بارگذاری نمایید. 
پس از اتمام مهلت ارسال، هیئت انتخاب جشنواره به ارزیابی آن ها پرداخته و آثار دارای شرایط، به بخش مسابقه راه می یابند.  آثار راه یافته به بخش مسابقه اکران می‌شوند. ستاد برگزاری پویش با مطالعه و بررسی پویش‌های مشابه در سایر کشورها، می‌کوشد تا به شیوه‌ای شایسته بتواند در راستای اهداف خود عمل کند. 
هدف اصلی این پویش تقویت جایگاه انکارنشدنی خانواده در صنعت کشتیرانی و جامعه دریانوردی است که با تشریح این جایگاه بتواند نگاهی عمیق تر به این موضوع ارائه دهد. ابزار این جریان، نگاه هنرمندانه خانواده محترم دریانوردان و کارکنان عزیز گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است و مسیر رقابت محتوایی و فرمی بین آثار ارسالی آن هاست. شعار پویش: هر دریانورد، یک خانواده
تعداد بازدید : 441
ارسال نظرات
آخرین اخبار