۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد

بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد
همزمان با هفته جهانی دریانوردی، با حضور وزیر راه و شهرسازی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان شرکت نمونه بندری کشور برگزیده شد.
کد خبر: ۹۷۱۶۲

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی شرکت بتاء؛ مراسم امسال با شعار "مارپل در ۵۰ سالگی، تعهد ما ادامه دارد" با حضور "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی، "علی اکبر صفایی" مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، "مهدی قائم مقامی" مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه و "فواد جلیلیان" مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، مدیران ارشد ارگان‌های دریایی و فعالان دریایی کشور، به مناسبت هفته جهانی دریانوردی برگزار شد.

 در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی از مهندس "فواد جلیلیان" مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء، با اهدا تندیس و لوح تقدیر از سوی وزیر راه و شهرسازی قدردانی شد.
در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای علی اکبر صفایی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده، خطاب به مهندس فواد جلیلیان آمده است:" ضمن تبریک روز جهانی دریانوردی، با اهدای این لوح از تلاش ها و زحمات ارزشمند شما در جهت حضور مقتدرانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در پهنه دریاها و توسعه دریایی کشورمان، به عنوان شرکت نمونه بندری کشور تقدیر و تشکر می شود. توفیق روز افزون شما را در تداوم این مسیر متعالی و نیل به اهداف اقتصاد دریاپايه کشور از خداوند منان مسئلت می نمایم."

بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد

 مدیرعامل شرکت بتاء نیز در حاشیه این برنامه درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام بیش از ۵۰ درصد عملیات کالاهای کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتورهای صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.

 مهندس "فواد جلیلیان" بیان کرد: در دوران سخت تحریم‌ها این شرکت توانست با سرمایه گذاری‌های گسترده در زمینه تجهیزات نوین بندری، ارتقاء روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینال‌های این شرکت در بندر شهید رجایی را مانا و پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال‌های دیگر از آن خود کند.

وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یکسال گذشته با ارتقاء نرم‌های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی‌ها و نوع جرثقیل های این ترمینال، رکوردهای قابل قبولی را از خود برجای بگذارد.مهندس جلیلیان اضافه کرد: شرکت بتاء تلاش کرده با سرمایه گذاری سخت افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گامهای موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذی‌نفعان بردارد. این افتخار را به مدیران و تمامی همکاران شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء تبریک عرض می نمائیم.

بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد
بتاء عنوان شرکت نمونه بندری کشور در سال ۱۴۰۲ را از آن خود کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار