۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

ورود وزارت اطلاعات برای رفع مشکل کالای «ته‌لنجی» ملوانان

ورود وزارت اطلاعات برای رفع مشکل کالای «ته‌لنجی» ملوانان
وزیر اطلاعات با تشکر از دغدغه‌مندی آیت الله حسینی بوشهری برای رفع مشکلات مردم، وعده پیگیری موضوع ته‌لنجی را در روز‌های آینده داد.
کد خبر: ۹۷۱۱۰

به گزارش مانا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در گفتگوی تلفنی با حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات مشکلات و دغدغه ساحل نشینان استان در زمینه ته لنجی را مطرح و خواستار حل آن شد.

وی در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته شبانه روزی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور، افزود: بخش قابل توجهی از مردم استان بوشهر از طریق دریا امرار و معاش می‌کنند و مسأله کالای ملوانی بعد از گذشت چندین سال باید با همراهی مجلس و دولت انقلابی برای همیشه حل شود.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زندگی مردم و رونق بازار‌های استان به دریا گره خورده است، گفت: قوانینی که وضع و اجرا می شوند باید فقط فرصت سودجویی را از قاچاقچیان بگیرد بنابراین نباید معیشت مردم و بازاریان را دچار تزلزل کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انتظار ما از دستگاه اطلاعاتی کشور مرتفع نمودن نگرانی مردم نسبت به کالای ملوانی می‌باشد، اعلام کرد: بهبود معیشت مردم همواره از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده است و در همین راستا امیدواریم دولت موانع را بر دارد.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از دغدغه مندی آیت الله حسینی بوشهری وعده پیگیری این مطالبه را در طی روزهای آینده داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار