۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

نجات ۲۲ سرنشین شناور خارجی White Purl حامل گاز ال پی جی در آب‌های بندر عسلویه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در یک کشتی خارجی در خلیج فارس گفت: با آغاز عملیات امدادرسانی و اطفاء حریق در شناور خارجی در آب‌های عسلویه ۲۲ خدمه این شناور نجات یافتند.
کد خبر: ۹۶۷۱۵

نجات ۲۲ سرنشین شناور خارجی White Purl حامل گاز ال پی جی در آب‌های بندر عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به آتش‌سوزی در کشتی خارجی در لنگرگاه بندر عسلویه اظهار داشت: گزارشی عصر امروز از تانکر‌های مستقر در لنگرگاه منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس خبری به کنترل ترافیک دریایی عسلویه مبنی بر وقوع آتش سوزی بر روی تانکر ویژه حمل گاز ال پی جی به نام White Purl دریافت شد.

وی بیان کرد: با گزارش دریافتی پس از هماهنگی‌های لازم شناور‌های آتشخوار و ناجی به لنگرگاه اعزام شدند.
شکیبی نسب ادامه داد: به دلیل وجود گاز ال پی جی در مخزن کشتی، کاپیتان دستور ترک کشتی را  صادر و تمامی ۲۲نفر خدمه، کشتی حادثه دیده را ترک کردند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: ۲۲ سرنشینن شناور حادثه دیده توسط شناور ناجی ۲۰ نجات یافتند و به بندر خدماتی پارس منتقل شدند که اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند.
شکیبی نسب ادامه داد: از ساعت اولیه وقوع آتش سوزی بیش از پنج فروند یدک‌کش آتشخوار از جمله  یدک‌کش‌های عسلویه، عسلویه ۲، هدف متعلق به بنادر و دریانوردی عسلویه، جوئل و کارن متعلق به مروارید پارسیان در حال اطفاء حریق هستند.
وی افزود: شناور‌های منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریابانی نیز جهت حفظ و تامین امنیت منطقه در محدوده عملیات حضور فعال دارند.
گفتنی است عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار