روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه:

دومین محموله ترانزیت خودرو در بندر گناوه تخلیه شد

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: دومین محموله ترانزیت خودرو در سال جاری، شامل ۹۶ دستگاه خودرو خارجی در این بندر تخلیه شد.
کد خبر: ۹۶۳۹۶

دومین محموله ترانزیت خودرو در بندر گناوه تخلیه شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار با بیان اینکه گناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر است اظهار داشت: این بندر در راستای حمایت همه‌جانبه از ترانزیت خارجی تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده است که تجار و بازرگانان می‌توانند از این ظرفیت برای فعالیت‌های اقتصادی خود بهره ببرند.

وی از ترانزیت خودرو از بندر گناوه خبر داد و بیان کرد: دومین محموله ترانزیت خودرو به صورت دریایی از مبدأ کشور کویت به مقصد بندر گناوه بارگیری و امروز در این بندر تخلیه شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه اضافه کرد: این محموله شامل ۹۶ دستگاه خودرو خارجی است که تا مقصد نهایی به صورت زمینی به کشور عراق حمل می‌شوند.

جوکار ادامه داد: محموله خودرو‌های یاد شده توسط فعال بخش خصوصی وارد کشور شده و بر اساس تعاملات صورت گرفته واردات این خودرو‌ها در بندر گناوه همچنان تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح توسعه بندر گناوه خاطرنشان کرد: با هدف رونق و توسعه امور بندری گناوه، طرح توسعه جامع این بندر با ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته در سفر استانی رئیس جمهور عملیاتی شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه افزود: اجرای این پروژه علاوه بر تسهیل در ورود و خروج شناور‌ها به توسعه ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر گناوه کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار