۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
فرمانده مرزباني انتظامی فراجا خبر داد:

کشف ۱۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر

فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا از توقیف یک فروند شناور و کشف ۱۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در جنوب استان بوشهر در بندر نخل‌تقی عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۸

کشف ۱۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،   سردار احمد علی گودرزی با اشاره به شناسایی شناور حامل کالای قاچاق ممنوعه در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تشدید و کنترل مبادی ورودی و خروجی مرز‌های آب‌های ساحلی استان بوشهر، مرزبانان جان بر کف این استان با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور باری یاد شده مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور باری یاد شده تعداد دو هزار و ۳۴۱ دستگاه انواع بی‌سیم، یک هزار و ۴۳۰ شوکر برقی، دو هزار ۱۳۰ افشانه دفاع شخصی، ۱۱ قبضه اسلحه بادی پی سی پی، هزاران قلم کالا‌های ضد فرهنگی، ۴۴ دستگاه ماینر، ۳۵۳ هزار عدد قرص نیروزا، ۱۰۵ لیتر شربت نیروزا، یک میلیون ۶۴۸ هزار عدد ویپ، هفت میلیون برگ کاغذ سیگار، شش هزار و ۶۰۰ کیلوگرم غذای حیوانات، ۷۷۸ عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۷۷۰ عدد عینک آفتابی و صد‌ها قلم کالای قاچاق دیگر کشف کردند.
فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا با اشاره به دستگیری هفت نفر در این عملیات تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
سردار گودرزی ضمن تقدیر از همکاری مأمورین انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان غیور استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی و چشمانی همیشه بیدار از مرز‌های استان حراست و پاسداری و با هرگونه قاچاق و تردد غیرمجاز به شدت برخورد می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار