روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
فرمانده مرزبانی مرزبانی استان بوشهر خبر داد:

کشف ۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در بندر ریگ گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از جمله لوازم آشپزخانه، پارچه، کولر گازی و ابزارآلات از یک شناور در بندر ریگ گناوه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶

کشف ۶۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک شناور در بندر ریگ گناوه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به شناسایی محموله قاچاق از یک شناور در بندر ریگ اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند یک فروند لنج باری در بندر ریگ حامل محموله قاچاق را توقیف کنند.
وی  افزود: از این لنج باری کالا‌های قاچاق شامل ۱۸۰ طاقه پارچه به متراژ ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر، دو هزار عدد ابزارآلات، ۴۰ حلقه لاستیک، ۱۲ دستگاه کولر گازی اسپلیت، ۳۰ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه به ارزش تقریبی ۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را کشف کنند. کالا‌های مکشوفه از این لنج تا تعیین تکلیف قضایی تحویل گمرک ریگ داده شد.
شرفی تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی استان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان یادآور شد قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی دریابانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی و با مخلان پدیده شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار