۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران؛

رئیس پایانه نفتی جزیره خارگ معرفی شد

با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران سید ابراهیم حسینی به عنوان رئیس جدید پایانه نفتی جزیره خارگ معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۴

رئیس پایانه نفتی جزیره خارگ معرفی شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در آیین معرفی رئیس پایانه نفتی جزیره خارگ از این پایانه نفتی به‌عنوان یک پایانه راهبردی یاد کرد و اظهار داشت: حوزه کاری این شرکت در پنج پایانه عسلویه، خارگ، ماهشهر، شمال و جاسک تعریف و پیگیری می‌شود که در میان آن‌ها پایانه نفتی جزیره خارگ یکی از مهمترین پایانه‌های نفتی کشور است و مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پایانه شرکت از نظر منابع فیزیکی و تأسیساتی و هم بافت نیروی انسانی است.

عباس غریبی ادامه داد: با ایجاد تغییرات در سطح مناطق عملیاتی و در سطح مدیران، تلاش و تمرکز بر این است که تغییراتی اثربخش در بخش‌های مختلف مدیریتی داشته باشیم که در این فرآیند صرفاً منافع سازمان را مدنظر قرار داده و با برنامه ریزی و هدف گذاری‌های منسجم، اثرگذار و منظم و بر پایه عدالت سازمانی و انضباط مالی در مسیر رشد و ترقی سازمانی گام می‌برداریم.

رئیس پایانه جزیره خارگ هم به اهمیت و جایگاه پایانه نفتی خارگ اشاره کرد و گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان تکمیل کننده زنجیره ارزش تولید نفت و گاز کشور در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور قرار دارد.

سید ابراهیم حسینی از همه مدیران و دست اندرکاران مستقر در منطقه خواست تا در به انجام رساندن این مسئولیت به بهترین نحو و طبق برنامه‌های مدون وی را یاری کنند.

وی ادامه داد: چنانچه خدمات به صورت شایسته و در حد مطلوب ارائه گردد یقیناً آثار مثبت آن در افزایش توان و ایجاد انگیزه در تلاشگران خط مقدم نفت کشور قابل مشاهده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار