روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

برگزاری جشنواره‌های تابستانی در سواحل گیلان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از رونق گردشگری در سواحل استان گیلان خبر داد و گفت: هم اکنون شاهد حضور تعداد زیاد گردشگران در طول نوار ساحلی استان هستیم.
کد خبر: ۹۶۱۲۴

برگزاری جشنواره های تابستانی در سواحل گیلان

رضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا از رونق گردشگری در سواحل استان گیلان خبر داد و گفت: هم اکنون شاهد حضور تعداد زیاد گردشگران طول نوارساحلی استان هستیم.

معاون گردشگرای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، ادامه داد: با توجه به حضور تعداد زیاد گردشگران در سواحل استان، برنامه ریزی‌های لازم جهت ارائه انواع خدمات گردشگری در ستاد سفر‌های استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان در نوروز امسال رتبه دوم کشوری از نظر میزان اقامت و ماندگاری گردشگران را به خود اختصاص داده بود، بیان داشت: انتظار می‌رود با شروع تعطیلات تابستانی روز به روز شاهد افزایش حجم گردشگران ورودی به استان به ویژه شهرستان‌های ساحلی باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای ارائه خدمات گردشگری، برگزاری جشنواره‌های تابستانی در سواحل استان است.

این مقام مسئول در استان گیلان با اشاره به اینکه در نوروز امسال بیش از ۳۰۰ جشنواره فرهنگی در استان برگزار شد، گفت: با توجه به موفقیت آمیز برگزار شدن جشنواره‌های نوروزی، انتظار داریم جشنواره‌های تابستانی در سواحل نیز با شکوه برگزار و مورد استقبال و توجه گردشگران واقع شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، اذعان داشت: برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی، جشنواره تمشک، جشنواره عکس و برپایی غرفه‌های صنایع دستی و نیز اجرای دیگر برنامه‌های شاد و مفرح در سواحل از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در فصل تابستان خواهد بود.

حسن پور اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده لحظات شاد و خاطره انگیزی برای گردشگران ورودی به سواحل استان گیلان در طول ایام تابستان ثبت شود.

وی در ادامه گفته‌های خود در خصوص اقدامات استان گیلان جهت اسکان گردشگران ورودی بیان داشت: وجود تعداد زیاد اقامتگاه در قالب هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه و اقامتگاه‌های بوم گردی در باعث شده تا گیلان از ظرفیت بالایی برای اسکان گردشگران برخوردار باشد.

به گفته وی، نظارت و بازرسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به منظور ارائه خدمات مناسب اقامتی و پذیرایی و نیز کنترل نرخ در طول ایام تابستان به طور مستمر از تمام واحد‌های اقامتی استان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار