۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد

کشف گازوئیل قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال از یک شناور در جنوب استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف یک فروند موتور لنج حامل سوخت قاچاق در آبهای خلیج‌فارس جنوب استان بوشهر در کنگان گفت: از این شناور 9 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش حدود 2 میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۶

سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به حضور شبانه‌روزی مرزبانان در نوار ساحلی و خط مرز دریایی خلیج فارس اظهار داشت: تردد همه شناورها در خلیج‌فارس مورد رصد و پایش نیروهای مرزبانی قرار دارد و با هر گونه تخلف برخورد می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از تقویت امکانات و تجهیزات ناوگان این فرماندهی خبر داد و تصریح کرد: با تقویت تجهیزات ناوگان مرزبانی امکان حضور نیروها در اعماق مختلف خلیج فارس فراهم شده است.

وی برخورد یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌ها دانست و تأکید کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی مهار تورم و رشد تولید برخورد با تخلفات اقتصادی مورد تأکید قرار دارد.

شرفی از شناسایی محموله سوخت قاچاق خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای سومین طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با رصد و اشراف اطلاعاتی مرزبانان پایگاه کنگان یک شناور حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس این بندر توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر کشف بیش از 9 هزار لیتر سوخت قاچاق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از شناور توقیفی محموله 9 هزار و 50 لیتری گازوئیل خارج از شبکه توزیع و مازاد بر سهمیه تخصیصی به موتور لنج‌ها کشف شد.

وی ارزش این محموله گازوئیل قاچاق را حدود 2 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و همراه با پرونده کشف این محموله قاچاق تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر مبارزه با قاچاق را مورد تأکید دانست و اضافه کرد: عزم مرزبانان در مبارزه با قاچاق قاطع است و با تمام توان در این زمینه با متخلفان برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار