۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

پیش بینی ورود موج عظیم گردشگران به سواحل خزر در تعطیلات خرداد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران از پیش بینی ورود موج عظیم گردشگران به سواحل مازندران در تعطیلات نیمه دوم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳

پیش بینی ورود موج عظیم گردشگران به سواحل خزر در تعطیلات خرداد

مهران حسنی در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه پیشِ رو در نیمه خرداد ماه و نیز گرم شدن آب و هوا در سراسر کشور، انتظار می‌رود شاهد ورود موج عظیم گردشگران به مازندران به ویژه سواحل و دریا باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، ادامه داد: به همین منظور دستگاه‌های مختلف استان از هم اکنون در قالب جلسات ستاد سفر استان مازندران در حال انجام اقدامات لازم برای استقبال و ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های ساحلی استان، میزبان بیشترین حجم گردشگران خواهند بود، گفت: لذا جلسات ستاد سفر استان بر آمادگی شهرستان‌های ساحلی و ساماندهی سواحل استان متمرکز شده است.

به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، ساماندهی سواحل با مدیریت فرمانداری‌ها و نیز همکاری ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌های ساحلی انجام می‌شود.

حسنی خاطرنشان ساخت: همچنین با مدیریت استانداری و از سوی جمعیت هلال احمر استان عملیات استقرار ناجیان غریق در نقاط خطرآفرین استان در حال انجام است تا بتوانیم در بحث خدمات امداد و نجات احتمالی مؤثر عمل کنیم.

وی همچنین از عملیات ساماندهی و نظارت مکان‌های اقامتی، رستوارن ها، واحد‌های تفریحی و شناور‌های تفریحی خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار