۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

امدادرسانی به ۳ صیاد تنگستانی در منطقه بندر عامری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با امدادرسانی به موقع به یک فروند قایق صیادی بی هویت، سه صیاد تنگستانی از خطر غرق شدن در آب‌های خلیج فارس در منطقه بندر عامری نجات یافتند.
کد خبر: ۹۶۰۲۱

امدادرسانی به ۳ صیاد تنگستانی در منطقه بندر عامری

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به اینکه خلیج فارس مواج و متلاطم است از امدادرسانی به سه صیاد در خلیج فارس در منطقه تنگستان خبر داد و اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر نقص فنّی یک فروند قایق در خلیج فارس منطقه بندر عامری تنگستان، پس از هماهنگی لازم، شناور ناجی ۱۸ از بندر عامری و یک فروند قایق موتوری از بوشهر به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: ناجی ۱۸ با رسیدن به منطقه سه صیاد تنگستانی حاضر در قایق مضطر را نجات داد و اعلام کرد برای انتقال قایق نیاز به عملیات یدک‌کشی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر همین اساس شناور امدادرسان به موقعیت اعزام شد و اقدام به یدک‌کشی قایق صیادی کرد که شناور ناجی نیز جهت اطمینان از ایمنی عملیات، شناور‌های مضطر و یدک‌کش را چندین مایل همراهی کرد.

شکیبی نسب ادامه داد: شناور‌های یاد شده در اسکله بندر عامری پهلو گرفتند.

وی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار