۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

توقیف شناور حامل ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر نخل‌ تقی عسلویه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری با ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر نخل‌ تقی شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲

توقیف شناور حامل ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در  بندر نخل‌ تقی عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی از رصد شبانه‌روزی شناور‌ها در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

وی از شناسایی شناور باری حامل کالای قاچاق در بندر نخل تقی خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران دریابانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری را به ظن داشتن کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شهرستان عسلویه شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی دقیق از شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۴۴۰ دست پوشاک، ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی، ۱۵۰ جفت کفش، بیش از ۶۵۰۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل و صد‌ها قلم کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده قاچاق را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این راستا دو نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار