۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

مجتمع بندری نگین بوشهر آماده مشارکت سرمایه گذاران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مجتمع بندر نگین بوشهر با فرصت‌های بکر و متعدد، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فرا می‌خواند.
کد خبر: ۹۵۸۹۸

مجتمع بندری نگین بوشهر آماده مشارکت سرمایه گذاران

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید سرتیپ دوم مسعود باقری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع از اسکله و زیرساختی‌های بندر بوشهر اظهار کرد: هم اکنون نیز سرمایه گذاران متعددی داوطلب سرمایه گذاری در احداث پروژه‌های مجتمع بندری نگین هستند که با برنامه‌ریزی انجام گرفته حمایت‌های جامع و مدونی از این بخش انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: اکنون در مجتمع بندری نگین پروژه‌های زیرساختی با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است که اتمام آن‌ها نویدبخش موج گسترده‌ای از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این محدوده خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: رویکرد اصلی این اداره کل حمایت حداکثری از سرمایه گذاران بخش خصوصی است که این مهم براساس رویکرد سازمان بنادر، برای رونق بخشی و اشتغالزایی در بنادر استان به صورت ویژه دنبال می‌شود.

شکیبی نسب ادامه داد: با هدف نقش آفرینی بیشتر بنادر استان بوشهر در تجارت فرامنطقه‌ای، اجرای طرح توسعه جامع در بنادر تابعه استان در دستور کار قرار دارد که نخستین آن سال گذشته در بندر گناوه با ۱۶ هزار میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی افزود: فعال سازی بندر بوشهر در واردات کالا‌های اساسی از جمله دستاورد‌های مهم این بندر است که در همین راستا از هفته گذشته در ادامه روند واردات کالا‌های اساسی، کشتی ۲۷ هزار تنی گندم پس از گذشت ۲۷ سال در بندر بوشهر پهلو گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار