۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود

چهاردهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS ۲۰۲۲) با هدف ارتقای دانش مهندسی دریا و سازه‌های دریایی و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبشهت ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۶
چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ۱۹ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود
 
به گزارش مانا، خلیلی واوسری مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این خبر، تبادل نظر و انتقال تجربیات متخصصین دریایی داخل و خارج کشور در حوزه مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی، انتشار آخرین دستاوردهای علمی، فنی و اجرایی حوزه مذکور، ایجاد بستری مناسب و زمینه‌سازی به منظور همکاری متقاضیان ارائه خدمات در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد. 
به گفته خلیلی، این کنفرانس از جمله معتبرترین کنفرانس های دریایی در سطح منطقه و جهان است که قدمت آن به بیش از ۳۲ سال برمی‌گردد.
وی افزود: "هیدرودینامیک و رسوب" ، "مدیریت سواحل و بنادر" ،"مهندسی بندر و سازه های ساحلی" ،"مهندسی فراساحلی و خطوط لوله"، "محیط زیست دریایی و ایمنی " محور های اصلی چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی است. 
دبیر چهاردهمین همایش ICOPMAS همچنین اعلام کرد: بیش از ۲۲۰ مقاله از محققین داخلی و خارجی کشور به دبیرخانه همایش ارسال و توسط ۵۵ نفر از اعضای کمیته علمی که متشکل از اساتید برجسته دریایی داخل و خارج کشور می باشند، داوری شد که ۷۵ مقاله به صورت شفاهی و ۵۸ مقاله به صورت پوستر مورد پذیرش قرار گرفتند. 
وی افزود: علاوه بر ارائه مقالات، سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتیدی از کشورهای ژاپن، کانادا، هند و ایران، چهار کارگاه تخصصی نیز طی روزهای همایش برگزار خواهد شد. 
خلیلی از علاقه‌مندان دعوت کرد برای آگاهی از برنامه‌های همایش و کارگاه‌های آموزشی مربوطه و ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانیicopmas.ir  اقدام نمایند. 
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی، اعلام کرد: آخرین فرصت برای ثبت نام جهت حضور در  چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS۲۰۲۲) تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه می باشد. 
وی تأکید کرد: با عنایت به اینکه، براساس ضوابط سازمان صدا و سیما ورود افراد به مرکز همایش صرفاً با ‌ثبت‌نام و ارائه کارت ملی هنگام مراجعه امکان‌پذیر است، لذا شایسته است همکاران مدعو برای حضور در این رویداد، با مراجعه به پایگاه اینترنتی همایش به آدرس  icopmas.pmo.ir  جهت ثبت‌نام اقدام نمایند.
گفتنی است شماره تماس دبیرخانه چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS۲۰۲۲): ۰۲۱۸۴۹۳۲۳۴۶-۰۲۱۸۴۹۳۲۷۳۸ می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار