۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

انتصاب سرپرست پایگاه میراث‌ملی زنجیره‌ای خلیج‌فارس و دریای مکران

با حکم مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نصرالله ابراهیمی به‌عنوان سرپرست پایگاه میراث‌ملی زنجیره‌ای خلیج‌فارس و دریای مکران انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲

انتصاب سرپرست پایگاه میراث‌ملی زنجیره‌ای خلیج‌فارس و دریای مکران

به گزارش مانا، نصرالله ابراهیمی امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ با حکم رضا سامه مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارت متبوع، به‌عنوان سرپرست پایگاه میراث‌ملی زنجیره‌ای خلیج‌فارس و دریای مکران انتخاب شد.

پایگاه‌های زنجیره‌ای به‌عنوان واحد‌های مستقل عملیاتی، حفاظتی و پژوهشی عبارتند از آثار میراث‌فرهنگی به طور گروهی بر اساس مؤلفه‌های مشترک به منظور تحقق اهداف وزارتخانه در خصوص حفاظت، معرفی و توسعه گردشگری آثار و مضامین مهم دارای اهمیت آنها فعالیت می‌کنند.

مدیریت، صیانت و شناسایی آثار، توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی برای مخاطبین مختلف، زمینه‌سازی برای توسعه گردشگری پایدار، نظارت بر طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای، زمینه‌سازی برای جلب مشارکت جوامع محلی، نظارت دقیق بر اجرای قوانین و آیین‌نامه‌ها و پایش و ارزیابی تغییرات اقلیمی آثار از دیگر فعالیت‌های مهم و کلیدی پایگاه‌های ملی است.

نصرالله ابراهیمی سرپرستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاونت میراث‌فرهنگی استان بوشهر را در کارنامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار