۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

نجات ۳ گردشگر بر روی قایق در آب‌های بوشهر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سه گردشگر بر روی قایق تفریحی پس از ۴۸ ساعت سرگردانی در آبهای خلیج فارس محدوده بوشهر نجات یافتند.
کد خبر: ۹۵۵۶۰

نجات ۳ گردشگر بر روی قایق در آب‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به نجات سه گردشگر سرگردان بر روی قایق در خلیج فارس اظهار  داشت: در پی اعلام به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بنادر بوشهر، مبنی بر سرگردانی قایق تفریحی با سه سرنشین و نیاز آنان به امدادرسانی، شناور ناجی ۹ از جزیره خارگ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی قایق تفریحی به دلیل نقص فنی بیش از ۴۸ ساعت در آب‌های خلیج فارس حد فاصل جزیره خارگ تا بوشهر سرگردان بوده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت، سه سرنشین سرگردان در دریا به ناجی منتقل و قایق نیز به اسکله بندر بوشهر انتقال داده شد.

وی گفت: با توجه به گذشت ۴۸ ساعت از سرگردانی سرنشینان قایق روی آب، خطرات گوناگونی آنان را تهدید می‌کرد که با حضور به موقع شناور ناجی، نجات پیدا کرده و به بندر بوشهر منتقل شدند.

خسروی تاکید کرد: دریانوردان در صورت وقوع هرگونه اضطرار دریایی در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار