۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

رشد ۱۲ درصدی تردد‌های دریایی در ایام نوروز

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه دریایی در ایام نوروز بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در دریا تردد داشتند که همزمان ۶۰۰ هزار خودرو نیز جابه‌جا شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۹۵۵۳۶

رشد ۱۲ درصدی تردد‌های دریایی در ایام نوروز

به گزارش مانا و به نقل از  ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت تردد در جاده‌ها و رفع نقاط پرحادثه‌ ضمن تشکر از همکاری پلیس راهور، فعالان راهداری، فعالان صنعت ریلی، هوایی و دریایی، آخرین آمار سفرهای نوروزی را اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ترددها در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه و نیم درصد افزایش، در بخش ریلی با یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر رشد ۳۰ درصدی، در بخش هوایی با جابه‌جایی بیش از دو میلیون نفر رشد ۲۰ درصدی را تجربه کرد.

بذرپاش ادامه داد: در حوزه دریایی نیز در ایام نوروز بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تردد در دریا داشتند که همزمان ۶۰۰ هزار خودرو نیز جابه‌جا شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشت.

او با تأکید بر سیاست وزارت راه و شهرسازی برای کاهش حوادث جاده‌ای در خصوص رفع نقاط پرحادثه‌ گفت: در سال گذشته ۳۵۰ نقطه پرحادثه رفع شد. همچنین هم‌اکنون رفع نقاط پرحادثه در ۸۷۰ نقطه تا پایان دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار