۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر از محوطه‌های عملیاتی بنادر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰ هزار نفر از مسافر و گردشگر نوروزی از محوطه‌های عملیاتی بنادر استان بوشهر بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۵۲۴

بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر از محوطه‌های عملیاتی بنادر بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای بازدید گردشگران از محوطه بنادر در ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به جذابیت محوطه‌های عملیاتی بنادر برای گردشگران و مسافران نوروزی شرایط فراهم شد تا هموطنان بتوانند از این محدوده بازدید کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰ هزار نفر از مسافر و گردشگر نوروزی از محوطه‌های عملیاتی بنادر استان بوشهر بازدید کردند افزود: به طور خاص محوطه عملیاتی بندر بوشهر به واسطه تخلیه و بارگیری و همچنین پهلوگیری کشتی‌های بزرگ از دیرباز به عنوان یکی از جاذبه‌های اصلی بندر بوشهر در ایام نوروز بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این یگان از بدو تعطیلات نوروزی همزمان با طرح گردشگری دریایی با طراحی ساز و کار مناسب سعی کرد بازدید‌ها از محوطه بندری با نظارت لازم و بدون کمترین وقفه در فعالیت‌های بندری انجام گیرد.

شکیبی نسب افزود: بازدید از محوطه عملیاتی بندر بوشهر همچنین فرصت ارزشمندی است تا مسافران و گردشگران نوروزی فعالیت در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار