۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان/گردشگران احتیاط کنند

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اعلام وضعیت نارنجی در مناطق ساحلی خوزستان از گردشگران خواست در گشت‌های دریایی در مناطق ساحلی استان احتیاط کنند.
کد خبر: ۹۵۴۵۹

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان/گردشگران احتیاط کنند


محمد سبزه‌زاری درگفتگو با خبرنگار مانا افزود: مناطق ساحلی، فراساحلی و آبراهی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس تا روز سه‌شنبه مواج و توفانی است.

وی گفت: مناطق ساحلی خوزستان و آب‌های شمال غرب خلیج فارس در دو روز آینده به تناوب شاهد بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهند بود و بر همین اساس سفر‌های دریایی خطرآفرین است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از صیادان و ملوانان خوزستانی خواست تا بهبود شرایط جوی سفر‌های خود را به تعویق بیندازند و قایق‌های گردشگری نیز فعالیت خود را متوقف کنند.

سبزه‌زاری افزود: به علت وزش باد شدید، احتمال واژگونی قایق‌های کوچک در آبراه‌های اروندرود و بهمنشیر و پاره شدن تور‌های ثابت صیادی وجود دارد.

وی از گردشگران و مسافران در مناطق ساحلی خوزستان خواست از حریم و بستر رودخانه‌ها فاصله بگیرند تا دچار حادثه نشوند.

در همین حال در پی وضعیت نارنجی هواشناسی در مناطق ساحلی خوزستان، گروه‌های امداد و نجات هلال احمر به حال آماده باش درآمدند.

مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز از فرمانداران مناطق ساحلی خوزستان خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی و کمک رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی که در حال بازدید از جاذبه‌های طبیعی و دریایی خوزستان هستند به کار گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار