۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

آماده‌باش ۱۸ شناور برای امدادرسانی در نوار ساحلی استان بوشهر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام نوروزی ۶ شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی در نوار ساحلی استان بوشهر برای امدادرسانی به موقع در آماده‌باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۹۵۴۵۶

آماده‌باش ۱۸ شناور برای امدادرسانی در نوار ساحلی استان بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به پایش هوایی در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: در پایش هوایی مستمر، چند فعالیت غیرایمن قایق‌های تفریحی در محدوده غیرمجاز مشاهده و اقدام قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به مشخص شدن حریم فعالیت قایق‌ها و اعلام به مبادی ذی‌ربط، متاسفانه کماکان فعالیت اینگونه شناور‌ها در محدوده غیرمجاز مشاهده می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با هدف برخورد قاطع با متخلفان، با استفاده از ظرفیت پایش هوایی جایروپلن مستندات کاملی تهیه و در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار داده شده است.

خسروی ادامه داد: در این زمینه مقرر شده در راستای تأمین ایمنی کامل گشت‌های دریایی، با قید اولویت از فعالیت قایق‌های متخلف جلوگیری شود.

وی گفت: همزمان با ایام نوروز شش شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی با هدف امدادرسانی به موقع در نوار ساحلی استان بوشهر در آماده باش کامل قرار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار