۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

اتمام ۴ پروژه احداث بندر صیادی در خلیج فارس

مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از ساخت و نصب ۶ اسکله صیادی شناور در استان‌های جنوبی و اتمام فاز نخست دو بندر صیادی در دریای خزر طی سال جاری خبر داد و گفت: پروژه‌های احداث بنادر صیادی گوگسر، هندیجان، ابوخضیر و عامری نیز تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ در تیر ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۴۱۳

اتمام ۴ پروژه احداث بندر صیادی در خلیج فارس


الیاس واحدی در گفتگو با خبرنگار مانا در خصوص پروژه‌های خاتمه یافته احداث، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی سازمان شیلات ایران در سال ۱۴۰۱ گفت: ساخت و نصب چهار اسکله شناور در بندر عباس، سوزا، ریگو و گرزه در استان هرمزگان از جمله پروژه‌های خاتمه یافته در سال جاری محسوب می‌شود.

مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، همچنین در خصوص پروژه‌های خاتمه یافته در استان بوشهر نیز اظهار داشت: همچنین امسال شاهد ساخت و نصب دو اسکله شناور در بنادر صیادی چاه پهن و اولی شمالی در استان بوشهر توسط اعتبارات ملی بودیم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در بنادر دریای خزر نیز اذعان داشت: امسال با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، فاز نخست بنادر صیادی بابلسر در استان مازندران و گرگانرود در استان گلستان به اتمام رسید.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، خاطرنشان ساخت: پروژه‌های بندر صیادی گوگسر در استان هرمزگان، بندر صیادی هندیجان و بندر صیادی ابوخصیر در استان خوزستان و نیز بندر صیادی عامری در استان بوشهر مراحل پایانی را طی می‌کنند که پیش بینی می‌شود تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ در تیر ماه سال آینده به اتمام برسد.

به گفته واحدی، اعتبار مصوب طرح‌های توسعه بنادر صیادی در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰۰۰ میلیارد ریال بوده است که اعتبار لازم برای عملیاتی شدن پروژه‌های مذکور از همین اعتبارات تامین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار