۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

تغییرکاربری اسکله‌های صیادی بوشهر به گردشگری در نوروز

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تغییرکاربری اسکله‌های صیادی استان بوشهر به گردشگری و برگزاری گشت‌های دریایی در این استان طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۸

تغییرکاربری اسکله‌های صیادی بوشهر به گردشگری در نوروز

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا از رونق توریسم دریایی استان بوشهر درایام نوروز خبر داد و گفت: طی ایام نوروز در استان بوشهر گشت‌های دریایی به صورت مکرر وجود دارد و کمیته ویژه‌ای در ستاد هماهنگی خدمات سفر تحت عنوان کمیته دریایی و اسکله صیادی تشکیل شده است.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تغییرکاربری اسکله‌های صیادی استان بوشهر به گردشگری و برگزاری گشت‌های دریایی در این استان طی ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: با همکاری خیلی خوبی که مجموعه شیلات داشت اسکله‌های صیادی هم اکنون در اختیارمان قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه امسال صنایع دستی و خیام خوانی را در بوشهر خواهیم داشت، خاطرنشان ساخت: این فعالیت‌ها نوروز امسال در سواحل بوشهر متمرکز است و به صورت خاص امسال در این استان انجام می‌شود.

فاطمی همچنین با اشاره به رونق توریسم دریایی بوشهر در نوروز امسال از توسعه گشت‌های دریایی توسط شناور‌های تفریحی در آب‌های ساحلی بوشهر در خلیج فارس خبر داد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری دریایی از جمله اختصاص سوخت یارانه‌ای و اهدای تسهیلات برای نوسازی کشتی‌ها و شناورها،  شاهد راه اندازی خطوط یا مسیر‌های جدید و نیز ورود ناوگان‌های جدید تفریحی در سال آینده در حوزه آب‌های خلیج فارس خواهیم بود.

وی در ادامه گفته‌های خود به بحث حوادث جاده‌ای در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: خوشبختانه پلیس با همکاری هلال احمر و اورژانس یک سری اقدامات را در راستای کاهش حوادث جاده‌ای شروع کردند.

وی  با تاکید بر آگاه سازی عموم مردم در بحث شناسایی نقاط حادثه خیز گفت: نقاط حادثه‌خیز توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شناسایی شده و اماکن را به پلیس ارسال کردند؛ استقرار خودرو‌های پلیس در اماکن حادثه‌خیز از برنامه‌هایی بوده که امسال در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار