۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴

عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ


حجت خسروی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه ایستگاه‌های جستجو و نجات دریایی در نوار ساحلی استان بوشهر شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند اظهار داشت: ۶ ایستگاه جستجو و نجات دریایی همراه با شش شناور پیشرفته و نوین ناجی و نیرو‌های ماهر و با تجربه در نوار ساحلی استان بوشهر شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۵۵۰ برای پاسخگویی به اضطرار دریایی در خلیج‌فارس خاطر نشان کرد: در این زمینه هشت مرکز کنترل ترافیک دریایی پاسخگوی امدادرسانی و اضطرار دریایی هستند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از عملیات امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور نفتکش در آب‌های جزیره خارگ خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام شناور یاد شده به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعزام شد.

خسروی اضافه کرد: ناجی ۹ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاه بازگشت و پس از پهلوگیری فرد یاد شده به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار