روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
وزیر کشور:

توسعه بندر دیلم مشکلات لنج داران و فعالان حوزه شیلات را حل می‌کند

وزیر کشور با تأکید بر توسعه زیرساخت‌ها بر اساس مطالبات مردم گفت: توسعه بندر دیلم بسیاری از مشکلات لنج داران و فعالان حوزه شیلات را در این شهرستان حل می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۵۸

توسعه بندر دیلم مشکلات لنج داران و فعالان حوزه شیلات را حل می‌کند

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد وحیدی در بازدید از بندر دیلم به منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه پرداخت و اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر ظرفیت خوبی برای توسعه اقتصادی شهرستان دیلم است و در زمان حاضر داوطلبانی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: فراهم کردن زیرساخت‌های این منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام است تا با جذب سرمایه گذار در حوزه‌های نفت و گاز فعالیت کنند.

وزیر کشور با اشاره به طرح توسعه بندر دیلم، بیان کرد: نیاز است تحویل و تحولی میان گمرک و بنادر و دریانوردی صورت گیرد که قرار است به سرعت به انجام برسد تا ظرفیت این بندر و شمار بارگیری لنج‌ها به طور موقت افزایش یابد و پس از آن توسعه دائم ظرفیت بندری دیلم محقق شود.

وحیدی اظهار کرد: توسعه بندر دیلم بسیاری از مشکلات لنج داران و فعالان حوزه شیلات را در این شهرستان حل می‌کند.

وزیر کشور مسافرپذیری را یکی دیگر از قابلیت‌های این بندر شمالی استان بوشهر عنوان کرد و گفت: توسعه ظرفیت اقامتی این شهرستان با احداث چند هتل در دستور کار قرار دارد و شهرداری و فرمانداری در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی افزود: هماهنگی‌های اولیه برای تأمین زمین این واحدهای اقامتی انجام شده تا زمینه جذب سرمایه‌گذار و فعال شدن ظرفیت گردشگری بندر دیلم فراهم شود.

وحیدی عنوان کرد: توسعه ظرفیت تولید برق و آب شیرین‌کن و دو طرفه شدن ورودی شهر دیلم از دیگر اقداماتی است که برای این شهرستان در نظر گرفته شده و پیگیری می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به بازدید خود از بندر امام حسن شهرستان دیلم، گفت: این بخش بندری زمینه‌های خوبی برای توسعه دارد که باید با کمک اداره بندر و تقویت گمرک زمینه تجاری سازی آن فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار