۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

دی پی ورلد امارات برای دیجیتالی کردن تجارت منطقه خزر وارد عمل می‌شود

دی پی ورلد امارات برای دیجیتالی کردن تجارت منطقه خزر وارد عمل می‌شود
دی پی ورلد، یکی از بزرگترین ترمینال اپراتور‌های بنادر تجاری دنیا با شرکت Caspian Containers SA (CCCSA)، ارائه دهنده راه حل‌های لجستیک چندوجهی در منطقه خزر و یکی از زیرمجموعه‌های گروه انتگرال پترولیوم، قرارداد همکاری امضا کرده تا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید به دیجیتالی کردن تجارت در کشور‌های منطقه خزر و همچنین بخش‌هایی از آفریقا کمک کند و امکان رزرو و ردیابی آسانتر و سریعتر محموله‌ها از طریق یک پلتفرم دیجیتالی را فراهم آورد.
کد خبر: ۹۵۲۵۰

به گزارش مانا، از طریق اجرای DP World’s Sea Rates، یک پلتفرم دیجیتال که فرآیند شناسایی و رزرو مسیرهای محموله را در عرض چند ثانیه فراهم می‌کند، صاحبان محموله می‌توانند قیمت‌های ارائه دهندگان متعدد را مقایسه کرده و مسیر بهینه را برای حمل محموله‌های خود انتخاب کنند.
 پلت فرم SeaRates که به عنوان یک " digital freight forwarder" عمل می‌کند، به مشتریان CCCSA این امکان را می‌دهد تا وضعیت و جزئیات حرکت یک کانتینر را در هر نقطه از سفر تحت نظر داشته باشند.
 این همکاری علاوه بر ارتقای دیجیتالی شدن تجارت، روابط را در دو بازار رو به رشد منطقه خزر و آفریقا گسترش خواهد داد.
 مشتریان محموله های پروژه‌ای در ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و افغانستان، همچنین موزامبیک، جمهوری دموکراتیک کنگو، نیجریه، آفریقای جنوبی، مراکش، تونس، غنا، و کنیا در آفریقا از مزایای این همکاری بهره مند می‌شوند.
منبع:container-news.com

ارسال نظرات
آخرین اخبار