۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه:

طرح توسعه جامع بندر گناوه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز می‌شود

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۳

طرح توسعه جامع بندر گناوه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز می‌شود


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار از آمادگی بندر گناوه در استقبال از سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به بندر گناوه خبر داد و اظهار داشت: در این سفر عملیات اجرایی طرح توسعه جامع بندر گناوه آغاز می شود که برای بندرنشینان گناوه بسیار حائز اهمیت و آرزوی دیرینه آنها به شمار می‌شود.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی فاز نخست طرح توسعه جامع بندر گناوه نویدبخش آینده اقتصادی روشنی برای بندرنشینان و رونق کسب و کار آنان است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه ادامه داد: این طرح شامل احداث موج شکن، دایک حفاظتی، احداث دیوار پیرامونی، عملیات لایروبی حوضچه تا عمیق منفی پنج متر است.

جوکار اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به بندر گناوه همچنین اهم مطالبات فعالان اقتصادی گناوه در حوزه دریا و دریانوردی ارائه خواهد شد تا از فرصت حضور رئیس جمهور نهایت استفاده برای عمران و آبادانی بندر گناوه صورت گیرد.

وی یادآور شد: بندر گناوه به عنوان دومین بندر تجاری استان بوشهر است که زندگی و ارتزاق مردم این خطه با دریا و دریانوردی گره  خورده است.

جوکار افزود: به واسطه پیوند ناگسستی اقتصاد بندر گناوه با دریا و دریانوردی مطالبات این حوزه نیازمند توجه ویژه است که عملیاتی شدن طرح توسعه جامع نیز نشان از نگاه ژرف و عمیق دولتمردان به بندر گناوه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار