۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

درگذشت نماینده ایران در سازمان جهانی دریا‌نوردی

ساعاتی پیش خانم ماندانا منصوریان نماینده کشورمان در سازمان بین‌المللی دریانوردی که مقر آن در لندن است دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۵۱۷۳

درگذشت نماینده ایران در سازمان جهانی دریا‌نوردی

به گزارش مانا به  نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، خانم منصوریان از هفت سال پیش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان بین المللی دریانوردی (آیمو) که یکی از نهاد‌های تخصصی سازمان ملل متحد و مقر آن در لندن است عهده دار این مسئولیت بود.
سفارت کشورمان در لندن با تایید این خبر افزود: خانم منصوریان در این مدت ضمن تلاش‌های موفقیت آمیز توانست به مدت دو سال به عنوان معاون کمیته فنی این سازمان انتخاب و ایفای نقش کند.
وی در سال جاری نیز یکی از نامزد‌های ریاست این کمیته بود که انتخابات آن به تأخیر افتاد.
خانم منصوریان پس از یک دوره نسبتاً طولانی درمان و در حالی‌که همچنان به انجام وظایف خود نزد سازمان بین‌المللی دریانوردی مشغول بود در بیمارستانی در لندن درگذشت.
سفارت جمهوری اسلامی ایران و دیگر نهاد‌های ایرانی مستقر در انگلستان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های این بانوی پر تلاش فقدان ایشان را به خانواده محترمشان تسلیت گفتند و با بازماندگان آن مرحومه ابراز همدردی کردند.
سفارت کشورمان همچنین این ضایعه را به مدیران و همکاران ایشان در سازمان بنادر و دریانوردی و نیز وزارت امور خارجه تسلیت گفت.
شبکه اطلاع رسانی مانا نیز این ضایعه را به خانواده آن مرحومه و جامعه دریایی کشور تسلیت می‌گوید.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار