۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

کشف محموله‌های کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

دریابانان بندر ماهشهر در دو عملیات بازرسی ۳۷۰ میلیارد ریال بار قاچاق در سواحل خلیج فارس کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۵۱۶۴

کشف محموله‌های کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس

 به گزارش مانا، فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به کشف دو محموله قاچاق کالا در سواحل بندر ماهشهر گفت: دریابانان ماهشهر به منظور مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، در ۷۲ ساعت گذشته ضمن کنترل دقیق شناور‌های عبوری در آب‌های شمال خلیج فارس به ۶ فروند شناور تجاری که به سمت بنادر خوزستان در حرکت بود مظنون شده و آن‌ها را متوقف کردند.

سردار لطفعلی پاکباز در تشریح این خبر اظهارکرد: مرزبانان در بازرسی دقیق از شناور‌های توقیف شده ۴۱۰ دستگاه کولر اسپلیت، ۶۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۰ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، ۲۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۵۰ دستگاه جارو برقی و ۳۰ دستگاه توستر را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم در این رابطه تصریح‌کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین از کشف محموله ۱۲۰ میلیارد ریالی کالا قاچاق در چند روز اخیر خبر داد و گفت : دریابانان ماهشهر حین کنترل شناور‌های عبوری در آب‌های شمال خلیج فارس به دو فروند شناور تجاری که به سمت بنادر خوزستان در حرکت بود، مظنون شده و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور‌های توقیف شده ۱۵۰ دستگاه کولر اسپلیت، ۵۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰ دستگاه یخچال ساید و ۳۵ دستگاه تلویزیون را کشف کردندکه در این رابطه ۱۰ متهم دستگیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار