۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

اجرای طرح تسهیل تردد‌های دریایی بندر بوشهر از ۱۷ اسفندماه

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح تسهیل تردد‌های دریایی بندر بوشهر از ۱۷ اسفندماه کلید می‌خورد که مدت زمان اجرای آن تا پایان فروردین ۱۴۰۲ تعیین شده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۸

اجرای طرح تسهیل تردد‌های دریایی بندر بوشهر از ۱۷ اسفندماه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی در نشست ویژه طرح تسهیل تردد‌های دریایی نوروز سال ۱۴۰۲ بندر بوشهر اظهار کرد: همزمان با نشست هماهنگی اجرا طرح تسهیل تردد‌های دریایی سال ۱۴۰۲ بندر بوشهر، سایر بنادر استان نیز این نشست را برگزار می‌کنند.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: کمیته استانی طرح تردد‌های دریایی نیز با مدیریت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر فعالیت دارد که در این کمیته وضعیت تمام بنادر استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
خسروی بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی آغاز طرح تسهیل تردد‌های دریایی بندر بوشهر از ۱۷ اسفندماه کلید می‌خورد که مدت زمان اجرا آن تا پایان فروردین ماه تعیین شده است.
وی افزود: در این زمینه مکان‌های موردنیاز برای فعالیت قایق‌های ویژه گردشگری دریایی و همچنین ایمن سازی مکان سوار و پیاده شدن گردشگران دریایی مشخص شده است.
خسروی عنوان کرد: در ارتباط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین تعیین متولی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در موضوع شناور‌های ویژه گردشگری نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برخی از موضوع‌های گردشگری دریایی بندر بوشهر نیز متوجه شهرداری مرکز استان است که در نبود نماینده شهرداری بوشهر، جزئیات آن در نشست آتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار