۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

جابه‌جایی ۷۵ هزار مسافر از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس

جابه‌جایی ۷۵ هزار مسافر از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی تعطیلات روز‌های ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه، در مجموع ۲۱۴ هزار و ۱۹۸ مسافر از نقاط گردشگری دریایی استان دیدن کردند که از این تعداد بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مسیر‌های سه گانه مرکز استان (بنادر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز و بالعکس) تردد داشتند.
کد خبر: ۹۴۹۹۸

حسین عباس‌نژاد با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از جاذبه‌های دریایی این استان در روزهای تعطیلی ۱۳ تا ۱۵ بهمن ‌ماه اظهار کرد: براساس آمار ثبت شده، میزان تردد در مسیرهای دریایی بنادر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز ۱۱۰ هزار  و ۲۳۴ مسافر بوده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی ۷۵ هزار و ۵۲۵ مسافر از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس، میزان ترددهای دریایی از قشم به جزیره هرمز و بالعکس را نیز ۱۲ هزار و ۷۷۶ مسافر اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد: در این بازه زمانی ۲۱ هزار و ۹۳۳ مسافر از طریق بندر شهید حقانی سفرهای دریایی را تجربه کردند.

عباس‌نژاد در خصوص جابه‌جایی مسافران دریایی توسط شناورهای مسافری و لندینگ‌کرافت خاطرنشان کرد: در این مدت سه روزه سه هزار و ۱۷۵ نفر مسافر از چارک به کیش و سه هزار و ۷۲۴ نفر از کیش به چارک رفت و آمد کردند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار