۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
همزمان با دومین روز از دهه فجر محقق شد؛

آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر

همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر تنگستان استان بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱

آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر اظهار داشت: پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر در مدت شش ماه و با ۱۶۳.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: اهداف این پروژه شامل تامین روشنایی موردنیاز دربارانداز‌ها برای انجام ایمن عملیات تخلیه و بارگیری، تامین روشنایی عمومی در محوطه‌ها برای حفاظت و مراقبت از کالاها، لحاظ کردن عوامل اقتصادی و بهداشتی در طرح روشنایی محوطه‌های عملیاتی، تامین روشنایی موردنیاز دوربین‌های حفاظتی مستقر در بندر و عدم تداخل طرح روشنایی با علائم و وسایل ناوبری هدایت کشتی‌ها است.

وی ادامه داد: تامین روشنایی موردنیاز در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی بخش‌های عملیاتی، اداری و مسکونی بندر برای تردد ایمن وسائط نقلیه سنگین و سبک و بهینه سازی برای تسهیل در عملیات بندری و کاهش هزینه‌ها از دیگر اهداف اجرا پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر است.

شکیبی نسب اضافه کرد: مناقصه احداث ۱۵۰ متر اسکله در بندر بوالخیر نیز برگزار شده که ۲۶ بهمن ماه جاری پاکت‌های مناقصه بازگشایی می‌شود.

وی گفت: امید است تا پایان سال جاری عملیات اجرایی احداث ۱۵۰ متر اسکله بندر بوالخیر با هدف ایجاد بستر مناسب برای فعالیت تجار و بازرگانان آغاز شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار