۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خبر داد:

صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان خبر داد و گفت: از سه‌شنبه ۱۱ بهمن به مدت ۲ روز به‌سبب وزش باد بسیار شدید جنوب شرقی، خلیج فارس و سواحل و فراساحل استان بوشهر به‌شدت مواج و توفانی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۳۰

صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان بوشهر

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح قرمز در استان خبر داد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد ۱۱ و ۱۲ بهمن، به‌سبب وزش باد بسیار شدید جنوب شرقی، خلیج فارس و سواحل و فراساحل استان بوشهر به‌شدت مواج و توفانی خواهد بود.

وی وزش باد بسیار شدید جنوب شرقی، توفانی شدن خلیج فارس را از مخاطرات هشدار سطح قرمز دریایی اعلام کرد و گفت: اختلال در تردد شناور‌ها و فعالیت‌های دریایی در از مخاطرات هشدار دریایی قرمز است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر لغو تمام تردد‌های دریایی در خلیج‌فارس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: لغو تمامی تردد‌های دریایی از جمله فعالیت صیادی با شناور‌های سبک و نیمه سنگین یک ضرورت است.

شکوهی پور ادامه داد: ضمن اعمال محدودیت در فعالیت‌های دریایی و ساحلی و آمادگی دستگاه‌های امدادرسان برای مقابله با خسارات احتمالی، از برپایی هر‌گونه برنامه و تفریحات در نوار ساحلی و دریا، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و تمام برنامه‌های فضای باز در مناطق ساحلی در مدت یاد شده پرهیز شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار